Użytkownicy mogą złożyć skargę za pośrednictwem naszego dedykowanego formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej. Alternatywnie, skargi można przesyłać bezpośrednio na nasz adres e-mail: [email protected]. Prosimy o dokładne opisanie problemu oraz dołączenie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą pomóc w jego rozwiązaniu.
Rozpatrujemy skargi dotyczące błędów merytorycznych na naszej stronie, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz wszelkich innych kwestii związanych z funkcjonowaniem naszej witryny. Naszym celem jest zapewnienie, że wszystkie informacje prezentowane na stronie są dokładne i zgodne z prawem.
Po otrzymaniu skargi, nasz zespół stara się odpowiedzieć w ciągu 5 dni roboczych. W przypadku bardziej skomplikowanych problemów, czas ten może się wydłużyć, jednak zawsze informujemy użytkowników o postępach w rozpatrywaniu ich sprawy.
Nie rozpatrujemy skarg dotyczących sporów z kasynami, problemów związanych z grami hazardowymi ani próśb o współpracę afiliacyjną. Nasza strona nie jest platformą do rozwiązywania takich kwestii, a wszelkie tego typu zapytania będą ignorowane. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z odpowiednimi instytucjami lub operatorami w przypadku takich problemów.